
Svetovno znani škotski mojster fotografije David Yarrow ni le fotograf "divjine"; njegovo delo opredeljujejo vnaprej pripravljeni in režirani dogodki, v katerih nastopajo divje živali kot glavni "igralci". Njegovi ambiciozni in spektakularni projekti so podobni vnaprej premišljenemu in nadzorovanemu filmskemu "setu" z obsežno produkcijsko ekipo in visokimi proračuni, zato so fotografije Davida Yarrowa kot "zamrznjeni" filmski prizori.

Slednji kljub "negibljivi" sliki izražajo dinamiko in dramatiko, prizori izstopajo iz fotografskega okvira in neposredno nagovarjajo gledalca, vzbujajo občutke vznemirjenja in nelagodja ter ohranjajo pozornost opazovalca, kar omogoča, da se v istem posnetku razvije celotna zgodba.
Prav to - pripoved celotne zgodbe - je osrednji poudarek razstave z naslovom "Storytelling" v Galeriji Bažato. Yarrow nas s svojimi deli popelje v raznolike svetove – v zakotne krčme v Montani, v svet glamurja in hollywoodskih zvezd, na afriške planjave in polarne »robove« sveta, v katerih subtilno razkriva mnoge pomene sodobnega antropocena. Zgodbe ujete v fotografski objektiv Davida Yarrowa, spodbujajo k razmišljanju o sožitju narave in človeka, njegove režirane in včasih bizarne podobe opozarjajo na krhkost našega planeta.
Vsi "akterji, subjekti" na fotografijah Davida Yarrowa zrejo v gledalca. Avtor trdi, da fotografija vzpodbudi pristno čustvo le s pogledom "iz oči v oči", ko se ujameta pogled portretiranke, portretiranca na fotografiji s pogledom gledalke, gledalca. Edina prava pozicija kamere je "iz oči v oči s subjektom", trdi David Yarrow.


David Yarrow
David Yarrow se je rodil leta 1966 v Glasgowu na Škotskem. Že zelo zgodaj se je začel ukvarjati s fotografijo in pri dvajsetih je že delal kot fotograf Londonskega Timesa pri promociji finala svetovnega nogometnega pokala v Mexico Cityju. Tam je posnel znamenito fotografijo Diega Maradone s pokalom v rokah, posledica pa je bila, da so ga začeli vabiti k pokrivanju olimpijskih igrer in drugih športnih dogodkov.