Splošni pogoji poslovanja



1. KONTAKTNI PODATKI

Naziv: Corpus Artis d. o. o. (v nadaljevanju: Trgovec)
Naslov (sedež): Hum 8, 5211 Kojsko
Telefon: +386 (0)1 444 0110
E-pošta: info@bazato.si
Davčna številka: SI 47194570 (davčni zavezanec)
Matična številka: 6026630000
Odgovorna oseba: Matjaž Bažato
Številka TRR: SI56 1910 0001 1338 287 (DBS d. d.)
SWIFT: SZKBSI2X

2. SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI GALERIJA BAŽATO

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne strani Galerija Bažato, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonodajo Republike Slovenije in veljajo za vse obiskovalce in / ali uporabnike spletne strani Galerija Bažato, vseh podstrani spletne strani Galerija Bažato in vseh povezanih strani.

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev;
- informacije o načinu plačila;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

4. OBISKOVALEC IN UPORABNIK

Obiskovalec spletne strani je vsaka oseba, ki obišče spletno stran in ni nujno registrirana kot uporabnik. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnik se identificira z uporabniškim imenom in geslom, ki ju uporabnik določi sam.

5. SPREJEM SPLOŠNIH POGOJEV

Z uporabo spletne strani obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

6. NEPRIMERNA VSEBINA ZA MLADOLETNE

Določena vsebina spletne strani ni namenjena mladoletnim osebam. Na spletni strani je predstavljenih nekaj umetniških del, ki niso cenzurirana. Takšna dela lahko vključujejo goloto ali drugačno vsebino, ki jo nekateri ljudje obravnavajo kot žaljivo. Starši oz. skrbniki mladoletnih otrok so sami odgovorni, do katerih vsebin spletne strani dostopa njihov otrok.

7. POSTOPEK NAKUPA

Vsak izdelek v spletni trgovini je predstavljen z osnovnimi in dodatnimi podatki: ime in priimek avtorja, naslov umetniškega dela, fotografija, osnovni podatki (leto, dimenzije, tehnika) in cena.
Če želite izbrani izdelek položiti v košarico, preprosto pritisnete na gumb "V košarico". Vsebino košarice lahko pregledate v vsakem trenutku, iz nje odstranite izdelke ali dodate nove. S pritiskom na gumb "Posodobite košarico" se vam glede na vnesene spremembe preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke lahko iz košarice izbrišete tako, da pritisnete gumb "X", ki se nahaja na koncu vsake vrstice košarice.

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti potem:
- izberite način dostave (osebni prevzem),
- pritisnite gumb "Na blagajno",
- vnesite podatke za plačilo in dostavo izdelkov,
- označite, da se strinjate s pogoji poslovanja,
- za zaključek nakupa izberite gumb »Oddaj naročilo«.

Pred zaključkom nakupa še enkrat preverite točnost vseh podatkov.
Kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

8. ODPREMA NAROČILA

Trgovec v dogovorjenem roku artikel pripravi za prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Trgovec v elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri prevzemu in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 (0)1 444 01 10 prodajalca ali po e-mailu na naslov info@bazato.si.

9. CENE IN NAČINI PLAČILA

Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen tistih, kjer je izrecno navedeno, da so cene brez vključenega davka na dodano vrednost. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije. Strošek dostave ni vštet v ceno.
Trgovec omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

- s plačilom po predračunu (nakazilo na račun prodajalca).
Pravne osebe
Tudi pravnim osebam omogočamo plačilo po predračunu/ponudbi.

10. DOSTAVA/PREVZEM;

Kupec lahko blago brezplačno prevzame na sedežu Galerije Bažato, v odpiralnem času galerije (Dunajska cesta 53, od ponedeljka do petka, 10.00–19.00, in v soboto, 10.00–13.00) oz. ob vnaprej dogovorjenem terminu.

11. GARANCIJA

Ob nakupu v spletni trgovini kupec prejme certifikat o avtentičnosti umetniškega dela.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

12. ODSTOP OD NAKUPA IN STVARNE NAPAKE

Uporabnik ima ob nakupu v spletni trgovini pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga trgovcu na e-naslov: info@bazato.si  ali preko obrazca sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu nakupa in prevzema blaga. Blago je skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo v tem primeru potrebno vrniti trgovcu brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Če uporabnik odstopi od pogodbe, mu trgovec najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe in vračila blaga, povrne vsa prejeta plačila.

Uporabnik mora blago vrniti trgovcu nepoškodovano in v enakem stanju kot je bilo ob nakupu. Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga. Če je na umetniškem delu s strani uporabnika nastala škoda, ki je nepopravljiva ali poseže v bistvo umetnine in njene vrednosti, je trgovec upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Uporabnik je lahko dolžan plačati zmanjšanje vrednosti blaga do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavlja trgovec, sodni cenilci oziroma avtor umetnine ali njegovi zastopniki.

Za pravne osebe odstop od pogodbe ni mogoč.

Trgovec mora uporabniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti trgovca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in trgovcu omogočiti, da blago pregleda. Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Umetniška dela so zaradi svoje starosti lahko različno ohranjena, s čimer je uporabnik seznanjen ob ogledu fotografije v spletni trgovini in osebnem prevzemu umetniškega dela v galeriji. Potrditev stanja blaga je pomembna pri uveljavljanju stvarnih napak, saj je kasneje vedno težje dokazovati, kdaj so poškodbe nastale.
Stvarno napako lahko prijavite na info@bazato.si

 

13. REŠEVANJE SPOROV

Trgovec in potrošnik se strinjata, da bosta poskušala vse morebitne nesporazume, ki nastanejo v času trajanja pogodbenega razmerja, rešiti na miren način. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču uporabnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga uporabnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Trgovec omogoča spletno trgovino na območju RS in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL