Splošni pogoji poslovanja
1. KONTAKTNI PODATKI
Naziv: Corpus Artis d. o. o. (v nadaljevanju: Trgovec)Naslov (sedež): Hum 8, 5211 Kojsko
Telefon: +386 (0)1 444 0110
E-pošta: info@bazato.si
Davčna številka: SI 47194570 (davčni zavezanec)
Matična številka: 6026630000
Odgovorna oseba: Matjaž Bažato
Številka TRR: SI56 1910 0001 1338 287 (DBS d. d.)
SWIFT: SZKBSI2X
2. SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI GALERIJA BAŽATO
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne strani Galerija Bažato, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonodajo Republike Slovenije in veljajo za vse obiskovalce in / ali uporabnike spletne strani Galerija Bažato, vseh podstrani spletne strani Galerija Bažato in vseh povezanih strani.3. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev;
- informacije o načinu plačila;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
4. OBISKOVALEC IN UPORABNIK
Obiskovalec spletne strani je vsaka oseba, ki obišče spletno stran in ni nujno registrirana kot uporabnik. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnik se identificira z uporabniškim imenom in geslom, ki ju uporabnik določi sam.5. SPREJEM SPLOŠNIH POGOJEV
Z uporabo spletne strani obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.6. NEPRIMERNA VSEBINA ZA MLADOLETNE
Določena vsebina spletne strani ni namenjena mladoletnim osebam. Na spletni strani je predstavljenih nekaj umetniških del, ki niso cenzurirana. Takšna dela lahko vključujejo goloto ali drugačno vsebino, ki jo nekateri ljudje obravnavajo kot žaljivo. Starši oz. skrbniki mladoletnih otrok so sami odgovorni, do katerih vsebin spletne strani dostopa njihov otrok.7. POSTOPEK NAKUPA
Vsak izdelek v spletni trgovini je predstavljen z osnovnimi in dodatnimi podatki: ime in priimek avtorja, naslov umetniškega dela, fotografija, osnovni podatki (leto, dimenzije, tehnika) in cena.Če želite izbrani izdelek položiti v košarico, preprosto pritisnete na gumb "V košarico". Vsebino košarice lahko pregledate v vsakem trenutku, iz nje odstranite izdelke ali dodate nove. S pritiskom na gumb "Posodobite košarico" se vam glede na vnesene spremembe preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke lahko iz košarice izbrišete tako, da pritisnete gumb "X", ki se nahaja na koncu vsake vrstice košarice.
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti potem:
- izberite način dostave (osebni prevzem),
- pritisnite gumb "Na blagajno",
- vnesite podatke za plačilo in dostavo izdelkov,
- označite, da se strinjate s pogoji poslovanja,
- za zaključek nakupa izberite gumb »Oddaj naročilo«.
Pred zaključkom nakupa še enkrat preverite točnost vseh podatkov.
Kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
8. ODPREMA NAROČILA
Trgovec v dogovorjenem roku artikel pripravi za prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Trgovec v elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri prevzemu in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 (0)1 444 01 10 prodajalca ali po e-mailu na naslov info@bazato.si.
9. CENE IN NAČINI PLAČILA
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen tistih, kjer je izrecno navedeno, da so cene brez vključenega davka na dodano vrednost. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije. Strošek dostave ni vštet v ceno.Trgovec omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- s plačilom po predračunu (nakazilo na račun prodajalca).
Pravne osebe
Tudi pravnim osebam omogočamo plačilo po predračunu/ponudbi.
10. DOSTAVA/PREVZEM;
Kupec lahko blago brezplačno prevzame na sedežu Galerije Bažato, v odpiralnem času galerije (Dunajska cesta 53, od ponedeljka do petka, 10.00–19.00, in v soboto, 10.00–13.00) oz. ob vnaprej dogovorjenem terminu.11. GARANCIJA
Ob nakupu v spletni trgovini kupec prejme certifikat o avtentičnosti umetniškega dela.Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
12. REKLAMACIJE, ODPOVEDI NAROČIL IN VRAČILO BLAGA
Odpoved naročila in odstop od pogodbeZa odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."
Postopek vračila blaga
V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blago vrne prodajalcu.
Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.
Postopek vračila kupnine
Spletni trgovec mora potrošniku, ki odstopi od pogodbe, vrniti vsa opravljena plačila (razen stroškov dostave). Denar mu mora vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
13. PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Pritožbo lahko uporabnik odda na elektronski naslov info@bazato.siPostopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil prejetje pritožbe in sporočil uporabniku, koliko časa bo pritožba obravnavana. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom pristojno sodišče v Ljubljani.
Trgovec in uporabnik spletne strani Galerija Bažato kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi narekovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi prodajnim pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.